درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...
درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...

هدیه متفاوت تولدم

امروز یه روز خاصه برام. روز تولدم... 

از صبح پیام های مختلف از دوستای مختلف به گوشیم اومد

اما محمدحسین  مثل هر سال امسال هم هدیه ای متفاوت برام داشت

دیشب هدیه ویژه و خاصش رو بهم داد اونم مثل همیشه به شیوه خاص خودش... رفتیم یه رستوران و یه هدیه کادو پیچ. دل تو دلم نبود ببینم امسال ایده اش چی بوده چون همیشه ایده های جدید داره برای سورپرایز کردنه من...

توش یه پاکت بزرگ بود. توی پاکت هم یه دفترچه با عکس فامیل دور و روش هم سه تا خودکار رنگی. یه کم تعجب کردم. گفت دفتر رو باز کنم. صفحه اولش یه متن برای تبریک...

گفت ورق بزن. صفحه دوم ازم خواسته بود حدس بزنم هدیه ش چیه

بازم آدرس داده بود صفحه بعد...

صفحه سوم رو باز کردم اول چشمم به عکس حافظیه افتاد که چسبونده بود وسط صفحه و نوشته بود خوشا شیرازو وصف بی مثالش...

بالا و پایین عکس دو تا کپی از بلیط سفر به شیراز و صفحه مقابلش قبض رزرو هتل...

میخواستم جیغ بزنم

هدیه امسال یه سفر 5 روزه به شیرازه...

یه هدیه جالب و متفاوت...

فردا شب عازم شیرازیم تا چهارشنبه

اینم تولد بیست و نه سالگیم... یه سال دیگه پیرتر شدم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.