درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...
درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...

ایام کار هم رسید...

ایام کار هم رسید...

خدا رو شکر البته چون واقعا تعطیلات عید کل زندگی آدمو مختل می‌کنه. به نظر من باید این تعطیلات یک هفته باشه و از هفته دوم همه کارها مثل روال قبل شروع بشه چون واقعا وقتی آدم سر کار نمی‌ره و تعطیله روند خواب و خوراک و زندگیش کلا به هم می‌ریزه...

امروز اولین روز کاره و من بسیار پر انرژی‌ام... دلم می‌خواد امسال یه عالمه کار کنم... یه عالمه کارهای مثبت و مفید... یه عالمکه بنویسم و بخونم... یه عالمه فیلم ببینم... یه عالمه کلاس‌های مختلف برم و چیزهای مختلف یاد بگیرم...

خدا کنه باز آدم‌ها با ویژگی‌های خاص خودشون این همه انرژی رو به ویرانی نکشند...

در هر صورت اولین قدمی که امسال باید خیلی محکم بردارم کلاس رانندگیه... مصمم باید دنبال ثبت‌نام باشم و برم جلو... خیلی مصمم ... چون هی به تعویق انداختن این قضیه فقط و فقط داره بیشتر و بیشتر منو کند می‌کنه... 

این خان اول رو که بردارم، سراغ خان دوم می‌رم که الان نمی‌گم چیه... فقط می‌دونم امسال خیلی کار برای انجام دادن، دارم... خیلیییییی. امیدوارم هم توانش رو داشته باشم، هم لطف خدا مثل همیشه شامل حالم بشه و بتونم بی وقفه حرکت کنم...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.