درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...
درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...

خودشناسی...

داشتم چرخی در وبلاگ‌ها می‌زدم که اینجا رو دیدم، آزمون خودشناسی جالبی بود

نتیجه آزمون خودم که این بود:


یک آفرودیت

خدابانوی عشق و زیبایی و هنر خدابانوی کیمیاگر ایزدبانوی شهوت اغواگر خلاق و عاشق پیشه دوستدار زیبایی زیبا و جذاب و دوست داشتنی شور زندگی عاشق زندگی انتخابگر تجربیات زندگیش متنوع خاص پیشرو درگیر ظاهر منحصر به فرد و شبیه به هیچ کس زندگی در لحظه تقلید نمی کند خالق مد هنرمند و دوستدار هنر طبیعت دوست مرکز توجه ارزش دادن به خود با ذوق و هیجان و انرژی مدیر روابط مختلف و موازی برقرار کننده رابطه جنسی انتخابگرانه رقصنده طلای هر چیزی را دیدن و کشف کردن هارمونی و هماهنگی عاشق نور، رنگ، رقص و شادی


بسیار مفصل در رابطه با ویژگی‌ها گفته شده... حتما برید ببینید


نتیجه خودشناسی خودم

نظرات 3 + ارسال نظر
بانوی سپید پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 11:34 http://arezohayesepidam.persianblog.ir/

منم آفرودیتم

چه خوب... پس تقریبا شبیه همیم

سما یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 02:41 http://Thisissama.loxblog.com

من 36 امتیاز افرودیت بودم
35 امتیاز هم آرتمیس
دوتاش تو وجودم قوی هست واقعا! خیلی جالب بود.
من دنبال این تست بودم ولی تو برام پیداش کردی

چه خوب... خیلی تستش درست بود

سما دوشنبه 15 تیر 1394 ساعت 13:33 http://thisissama.loxblog.com/

این وبلاگ جدیدمه عزیزم

وااااای چه خوب... چرا بخش نظرات نداره پس؟ چرا من نمی‌تونم لینک کنم اونجا؟ آخه چرا؟ وای سما بیکار بودی رفتی این پر دردسر رو انتخابیدی... یه چیز ساده‌تر می‌انتخابیدی خب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.