درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...
درخشش ستاره

درخشش ستاره

آسمان آرام است و ستاره باز هم می‌آید، می‌درخشد آرام...

راز چشم‌ها...

امروز یه روز خوبه چون کلاس پیانو دارم و بی‌صبرانه منتظر تمریناتی ام که استاد برای این هفته می‌ده...

دلم گرفته اما این دل‌گرفتگی من روزهاست که همراهمه و دیگه شده مثل یه درد دائم برام... غم نبودن زهرا، تنها موندن مامان‌خانم و روز‌های زندگی که همیشه یه برگ نا خوش هم برای آدم رو می‌کنه باعث می‌شه این دل‌گرفتگی گاهی بهم فشار بیاره....

****

دیروز یه دوستی یه تمرین سه حرکتی بهم یاد داد که یه آکورده ثابت توی صداهای بم به حساب میاد و یکی از پایه‌های خیلی از قطعاته... حتی قطعه خواب‌های طلایی و من اون قدر دیروز این حرکت رو تمرین کردم که دستم درد گرفته بود...

****

این روزها باز فکر  فروختن خونه و خرید خونه بزرگ‌تر  افتاده به سرمون... البته یه کم بیشتر از فکره و این بار تصمیم جدیه... چند روزیه که سایت دیوار رو چک می‌کنیم برای پیدا کردن مورد‌های مناسب اما اون قدر قیمت‌ها هنوز بالاست که...، همین روزهاست که من و آقای همسر راه بیافتیم برای دیدن خونه‌های مختلف... و البته پای مشتریا هم برای دیدن خونه‌مون باز بشه به آپارتمان نقلی و دوست ‌داشتنیمون... هر کس واقعا خونه ما رو بخره خیلی خوش‌به حالشه چون واقعا خیلی خونه دوست داشتنی‌ای بوده برامون ...

****

بعضی از آدما هستند که وقتی نگاهشون می‌کنی لباشون پره عطر خنده و رضایته اما ته نگاهشون یه چیز غریبیه... بعضی از آدما اون قدر چشماشون پر رازه که آدم دلش می‌خواد براشون یه عالمه داستان بسازه... این روزها خیلی با این حس لب پر لبخند و چشم‌های پر راز آشناتر شدم.

دیروز یکی از همکارا بهم گفت حالت چشمات داره عوض می‌شه و شاید عینک داره این کار رو با چشمات می‌کنه... به چشمام توی آینه نگاه کردم... دقت کردم... حالت چشمام عوض نشده، اما حس می‌کنم اون قدر توی فراز و نشیب‌های زندگی درد‌هایی رو فروخوردم که چشمام پر از حرف شده...

یه جایی خوندم نوشته بود:

بهم گفت خیلی توی زندگی اذیت شدی؟ گفتم چه طور مگه؟ گفت آخه قشنگ می‌خندی...

یاد خودم افتادم... آخه خیلی‌ها بهم می‌گن قشنگ می‌خندی

نظرات 3 + ارسال نظر
حسام سه‌شنبه 20 مرداد 1394 ساعت 17:21 http://joyayekar90.blogsky.com/

سلام؛
منم به پیانو خیلی علاقه دارم.امّا فرصتی دست نداد تا برم و یاد بگیرم..
اونقدر علاقه دارم که آهنگ زنگ تلفن همراهم اثری از استاد جواد معروفی هست...
همه همکارام با صدای زنگ من کلی کیف می کنند...

سلام... بله پیانو واقعا ساز دوست‌داشتنی و جذابیه... به خصوص قطعاتی از جواد معروفی

سما یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 14:06 http://Thisissama.loxblog.com

ستاره مواظب باش این حس دلگرفتگی و سنگینی ممکنه از علائم افسردگی باشه گلم... بخصوص اگر با بی خوابی و بی اشتهایی یا برعکس پرخوری و خوابیدن زیاد همراه باشه، دکتر رفتنات هم که داره زیاد میشه.. مواظب باش.

دقیقا خودمم داشتم فکر می‌کردم ممکنه به خاطر افسردگی باشه... بی‌ اشتهایی و پر خوابی، این روزها عجیب با من همراه شده

نیره سه‌شنبه 13 مرداد 1394 ساعت 10:38

ان شاالله یک خونه خوب و عالی گیرتون بیاد.

انشا‌الله... ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.